MATERIAALIT:
1. VISUAALINEN SUUNNITTELU
2. OHJEITA JA VINKKEJÄ DECOSTUDYN KÄYTTÄJÄLLE
3. Decostudy Visuaalisen myyntityön opetuksessa from Sanne Nyholm
TEHTÄVÄ: Kerro mitä tarkoittaa olevat numeroidut käsitteet, voit laittaa selityksen myös kuvana. (voi tehdä ryhmätyönä, esityksen alussa oltava osallistujien nimet ja työnjako) Vastaukset löytyvät yllä olevissa materiaaleissa. Jos teette ryhmätyönä yksi luo Prezin Prezin ja kutsuu muut ryhmän edustajat muokkausoikeuksilla mukaan.
Kirjoita enismmäiseen Prezi kohtaan ryhmän jäsenet ja työn jako! Tarkista, että valimis esitys etenee loogisesti nuolipainikkella ja ettei siellä esiinny tyhjiä tai turha elementtejä.
- Epäsymmetrinen sommittelu
- Informaatioalue
- Ittenin väriympyrä
- Katseenvangitsemisalue
- Kolmiosommittelu
- Kolmisointu
- Kontrasti (väri- ja muotokontrasti)
- Käyttöyhteystuote
- Lisämyyntiartikkeli (tuote/palvelu yms) linkki
- Lähiväriharmonia
- Nelisointu
- Paras myyntialue
- ROY G BIV
- Simultaanikontrasti
- Symmetrinen sommittelu
- Tuplaesillepano
- Typografiaan liittyviä sääntöjä
- Varusteluosa
- Vastaväri
- Vastaväriharmonia
- Vesiputous sommittelu
- Viestiketju
- Viitekuva
- Volyymialue
- Värien kokeminen
- Väriharmonia
- Värin käyttöön liittyviä sääntöjä
- Väriympyrä
PALAUTUS: Kukin ryhmän jäsen linkittää (tai jos mahdollista upottaa) prezin omaan blogiin postukseen ja palauttaa linkin Moodleen.
TARKASTA: Tarkista:
- kaikki käsitteet selvitetty
- ensimmäisenä ovat ryhmäläisten nimet ja työjako
- esitys eteneminen loogisesti nuolta eteenpäin painamalla
- ettei esityksessä ole mallista tyhjäksi jääneitä tai ylimääräisiäobjekteja
PALAUTA: Prezin esitys blogiin linkitettynä tai upotettuna
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti