tiistai 26. huhtikuuta 2016

Kampanija materiaalin tuottaminen

TAVOITE: Osaa tehdä yhtenäisen viestiketjun periaatteen mukaisesti mainoksia. Osaa ideoida ja suunnittella kohderyhmää puhuttelevia mainoksia. Osaa valita kohderyhmälle sopivia medioita.  Osaa valita oman kehittymisen ja oppimisen kannalta haastavia tehtäviä.

TEHTÄVÄ: Tee kaupallisessa kalenterissa suunnittelemillesi kampanijoilla ja purkumyynnielle mainosmateriaalia. Tärkeää on yhtenäisen viestikejun säilyminen.

OHJE:
Esillelaitossa, mainoksissa ja muussa materiaalissa on sama värimaailma, sama ilme ja samoja elementtejä. Panosta varsinaisen kampanijan materiaaliehin (kuvat, slogan yms.) Käytä purkumyynnin mainosmateriaalin pohjina varsinaista kampanija mainosmateriaali (tehokasta ja nopeaa).

Tee jokaiseen kampanijaan + purku myyntiin
1) A-teline mainos (sijoitetaan kauppaan) KOKO
2) mainos suunnittelmasi mediaan (kohderyhmän tavoittava).

VAATIMUKSET:
Kiinnitä mainoksen teossa erityistä huomiota kohderyhmääsi, sen tarpeisiin ja mielenkiinnon kohteisiin. Panosta mainosten sisällön kauneuteen tai/ja tehokkuuteen.

PALAUTUS:
Palauta blogiin:
1) A-telinemainosksen kuva (6 kampanijalle + 6 purkumyynnille)
2) mediaan tekemäsi mainos (6 kampanijalle + 6 purkumyynnille)

Kerro kunkin kohderyhmä, perustelut mediavalinnalle ja kerro toteutuksesta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti